egekusummm Merhabalar oğlum 18 aylık ismi Ege. Örneğin su içirmek istediğimde ege diyor yani ege içicek ege yapıcak ege kapıyı açacak sürekli adını kullanarak kendini ifade ediyor bu bir sorun mudur
Cansu4401 egekusummm çizgi film izliyomu canım belki izlediği biseyden etkilenip tekrarliyo olabilirmi
Nursena0606 egekusummm yoo. Neden sorun olsun. Siz ege diyorsunuz o da ege diyor. Henüz ben sen o bilecek değil ya.
egekusummm Nursena0606 bi tanıdğım bunum bir sorun olduğunu söyleyip moralimi bozdu şu elalem kapatılsın ya
Yusuf_karan egekusummm yani babası geldiği zaman vakit geçiriyorlarmı bir tanıdıgın çocugu sadece babasıyla kendi adını ve babasının adını söylüyordu pedagog götürdüler babasının ilgisizliğinden kaynaklı oldugu ortaya çıktı mesela
egekusummm Yusuf_karan yani işten geldiğinde uyuyana kadar o ilgilenir haftasonu sabahları o kalkar ilgilenir.Bizimki sadece kendi adını söylüyor
Eslinapapatya egekusummm yok ya normal bir durum kardeşimde küçükken adı Aziz sürekli aziz aç azize ver ben demezdi ismini kullanırdı büyüdükçe düzeldi
iperir_bul egekusummm değil bence komşumun kızıda öyleydi 3,5 sene önce ismi asya idi. Asya ağırlaşmış, asya keyif yapıyor, asya oynuyor vb cümleler kuruyordu. Şuan 5 yaşında gayette iyi bir sorunu yok