Beren2323 Bebelac gold kullanıyoruz bebeğim 43 günlük çok gazlı böyle olupta mama değiştirip düzelen var mı
Areliskoo @"Beren2323 biz hip kullanıyorduk doğduğu ilk ay kabızlık problemi ve gaz problemi yaşamaya başladık tavsiye üzerine sma ya geçiş yaptık hem gaz problemi bitti denilecek kadar azaldı hemde düzenli dışkılama yapmaya başladı