Hanımlar merhaba spiral taktırdım 8 ay oluyor normalde adet goruyordum fakat bir buçuk aydır gelmiyor hafif bı kanama oluyor arada sırada damla gibi gidiyor ara ara spiral yerimi baskılayan bişey hissediyorum birde karın ağrısı test yaptm negatif neden olabilir