Arkadaşlar ne olur kafa kafaya verinde benim durumuma bir çare bulun. Bebeğimi iştahsız zannediyordum taaki kaşığa başlayana kadar kaşıkla en versem yiyor ama biberonu hep itiyor. Mamasını iciremiyorum sadece uykuda. Suyu bile kaşıkla veriyorum bu çocuk biberonu neden sevmiyor nasıl sevdiririm. Bu arada bir çok biberon denedim alıştırma bardağı biberon kaşık onları söylemenize gerek yok hiç