Prensesannegul Kızım 9 aylık ama hiç diş çıkarmadı aynı durumu yaşayanlar var mı normal mi acaba bilgisi olan var mı
tatlisert Prensesannegul ben geç çıkaran çok duydum. Bir sorun yoktur merak etmeyin.bir tanıdığımızin oğlu 1 yasinda çıkarmış.
Damlanurrr Prensesannegul Prensesannegul çok normal biz 10 aylıkken çıkarttık hiç dert etmedim ben çünkü geç çıkan diş her zaman daha iyidir
tatlisert Damlanurrr dişgec çıkınca ne oluyor bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayin.benimkiler erken çıkarttı bı sıkıntı yaşamadık ta.
Damlanurrr tatlisert sıkıntılı geçtiği için o diş süreci bebekte küçük olduğu için hem bebeğe hem anneye zor oluyor demek istedim bebek küçük bünye de o ağrıyla sancıyla zorlanıyor
Astral Prensesannegul benim oğlum 1 yaşına çok yakın bi zamanda çıkardı 14 aylık 6 tane dişleri var 😄 merak etmeyin bi sorun yok hatta geç çıkan diş sağlam olur derler hep
kzgdnEbru Prensesannegul merhabalar benimkine 9 aylık geç çıkan diş sağlıklıdır.1 yaşı bulabilirmiş.😉Duyduklarım😂