Merhabalar kızlar, ablam boş gebelik yaşıyor şuan. Dün ogrendik, yarın kürtaj yapayım demiş doktoru. Bu sabah başka doktora da gitti, pazartesiye kadar bekleyelim kendisi de düşebilir demiş bugün ki doktor. Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Kafamiz karıştı çok.