Daammlaaa ilk kizim 6 aylikti alkos yapiyordu 8 aylikken baybay yapardi baba ve dede derdi bilincli olarak olmasada memme derdi bide 5 aylik emekledi tam 9. Ayina girdigi gün yürüdü
Ama 2. Kizim 7.5 aylik ne emekliyor ne alkis var ne baybay ne baska bisey öyle dümdüz bebek 😅😅
Hepsi ayni olmuyor canim