Delimineaaa Kızlar bebeğim 14 aylık konuşma olarak neler yapmalı internet bilgilerine güvenmediğim için burada ki tecrübeli annelere soruyorum
nazlimom_ Delimineaaa bizimkide 9 gün sonra 14 aylık olucak. Baba, dede,mama,teyze,gel,beybi,bıcı bıcı diyor bişey verirken al diyor baybay , gel gel yapıyor . Süpürgenin yerini gösteriyor mesela vuvv yapcaz diyince kapı arkasına gidiyor😂
2603 Delimineaaa netten bakmayın sağlam insanı hasta eder internet çünkü internette genel yazıyor her şey bildiğim kadarıyla o aylar da 4 6 kelime olması yeterliymiş benim bebeğim de 16 aylık öyle normal yani
Delimineaaa nazlimom_ Hah iyi ya bizimki de hemen hemen öyle internette çok deli bilgiler var ödüm kopuyor okurken 😂🤷🏻♀️
Kerem_mom Merhaba kısa cümleler kurun . Mesela “bak bu elma” “elmanın rengi kırmızı” “şimdi yemek yiyoruz” gibi gibi. Şarkı söyleyin onunla. Tv yi kesin. Kelimeleri tane tane söyleyin. Emzik vs varsa da bırakmasını sağlayın emzikte çok engelliyor benim oğlumda öyle oldu.
Tazeannne98 Benim oğlumda 16 aylık sadece dede gel diyor babayı canı isterse söylüyor başka birşey demiyor endişelenmeli miyim