2603 Ben kulaklıkla dinliyorum arada da telefonu hoparlöre bağlarım. Nereden dinlerseniz dinleyin sorun olmaz sadece dinlediğinizin Kuran-ı Kerim olduğunu unutmadan dinleyin mesela açıp işe dalmayın yada iş yapıyorsanız kulağınız muhakkak surede olsun. Aslında dinlerken saygıdan dolayı oturup başı kapatarak dinlemek daha iyidir ama bu şekilde de yaparsanız sorun olmaz. Bu arada Kuran-ı Kerim zaten şifadır, huzurdur o yüzden sorunlu giden evlilikte yada herhangi bir şeyde dinlenilmesi da çok güzeldir. Şeytanın giremediği, meleklerin dolup taştığı bir ev için çok lazım ve önemli.