Merhaba kozlar . Oğlum hemen hemen 15 aylık oldu ama yürümüyor anlamadım evet 18. Aya kadar normal ama hevesle bekliyorum ki yürüsün 🥹 tutunup kalkıyor bir yerlere tutunup yürüyor ama tek başına kalkma durumu yok ayakta duramıyor destek almadan 🤷🏻♀️ yürümek istediği zaman ağlıyor ila elinden tutup yürütmem gerek yürüme arkadaşı aldım şimdi onunla yürüyor.