3 aylık bebeğim var ama alt dudağının orada bir çizgi var araştırınca dudak bağı karşıma çıktı. Bu durum ile karşılaşan var mı ? Nasıl anladınız doktora da gideceğim de randevu günü gelinceye kadar çok merak ettim . Emzirirken bir sorun fark etmemiştim