Oğlum 14 aylık olacak 1 hafta sonra . Kilosu 12. Kilo iyi diyebilirsiniz fakat şimdiye kadar severek yediği hiçbir şey yok. Bir tek zorlamadan yoğurt yer. Çok seçici. Sabah kahvaltisinda zeytin yemez peynir yemez vs vs. Sadece yumurta ve yoğurt verebiliyorum sabah kahvaltısında. O da türlü şaklabanliklarla. Diğer kahvaltiliklari versem ağzını açıyor, ağzına aldığı an atıyor ağzından. Ya da kendini kusturup bir önceki öğünü çıkarıyor. Onun için çok rahat bir şey tek seferde “öğ” yapıp kusması. Ara öğünlerde bazen çilek muz yer. Ama bazen onları da istemez yemez. Öğlen yayla çorbası üzerine tereyağ nane yakarım. Ya da yoğurtlu kuskus üzerine tereyağ nane. O şekilde yer biraz. Akşam da biz ne yiyorsak. Pilav yoğurt o şekilde yemeye çalışır.
Kendisi asla eline alıp yemez. Hep biz yediriyoruz. Bunları da türlü şaklabanliklarla. Evet buna biz alıştırdik, keşke blw baslasaydim dedim en başından. Ama o zamanda doydugunu dusunmeyecektim. Bilmiyorum 14 aya geçen bir bebek kendi eline bir seyler yer severek diye düşünüyorum. Biz vermesek asla. Memeye düşkün. Ama ek gidayi zorla almasinim sebebi meme dye düşünmüyorum. Ek gidalara iştahı ve hevesi yok. Günde 1 kere de ben çalıştığım için mama alıyor.
Bu aylardaki bebek anneleri sizde durumlar nasıl?
Yani kusmaya çok elverişli işin özeti. Yemeklere ağzini açiyor açmasına. Ağzını kitlemiyor. Ama begenmedigi zaman ya da azıcık çok yediği zaman hepsini bir anda kusuyor.