Mine9494 Merhaba,Reyap Hastanesi’ne gidip çocuk doktorlarından memnun olanlar öneri verebilir mi acaba ? Hangi doktora gidiyorsunuz,veya hangisine gitmeyelim
bglm Mine9494 kızım adenovırus oldugunda esencanda Dr Ayşe bızımle cok ıyı ılgılenmıstı memnun kalmıştık 1 gece yatışı olmustu
Omeruraz Mine9494 refika hoca vardı ben orada doğum yaptım doktorumuz oydu kendisi ilgili sevecen bi kadın bebeğinizle iletişimide gayet iyi üzerini falan kendisi çıkartmıştı bizim ilgilenmişti sevmişti bebeği ben memnun kalmıştım ama eşim tamamlayacı sigorta yaptırmış sigortamız orada geçmediği için devam edemedik ama aklıma takılan bişey olduğunda direk ona gidiyodum rahatlatıyodu :)