Kizlar merhaba,
Evimizin ön ve arka cephesinde olmak üzere 2 tane, evimizin odalarından büyük terasimiz var. İkisi de açık ve çok kullanışsız.
En azından birini de olsa sadece tavanını kapatmak istiyoruz.
Hem bizi maddi olarak zorlamayacak hem de kullanmaya elverişli şekilde nasıl kapatabiliriz?
Varsa deneyim ve fikirleriniz paylaşırsanız sevinirim ☘️