Gizliasil ya bizim çok karışık alerji vs denilmişti şu an gerçi hala kan sonuclarını bekliyoruz alerji kaynaklımı diye. 15 gün önce biz tedavi uygulamıştık uyuz için 3 gün sürdük ettik sonra bıraktık iyiydi geçmişti ama bida tekrar etmedik 1 hafta sonra tekrar yapmak gerekliymiş ama yapmadık o yüzden birdaha oldu diye düşünüyorum. Bugün tekrar başladık kreme 3 gün. İnsallah geçer hepsi evlat imtihanı zor😞 bişi sorcam size bulaştımı ya da kaç güne bulaşır bize hala bişi bulaşmadı su anlık