Bebeğim 4 ay 10 günlük göz kontağı kurmuyor Baş kontrolü iyi mi?
Yani başını tutabiliyor mu?
Yatarken ellerinden tutup çektiğinizde oturur pozisyona geliyor mu?
Kucağınızda dizlerinize ayaklarını bastığında dik durabiliyor mu?
İki elini birleştirip ellerini izliyor mu?
Seslere tepkisi nasıl?
İnternetten araştırdığımda yukarıdaki sorularla karşılaştım. Bunların hepsi iyi yapıyor. Sizin bebekleriniz ne zaman göz kontağı kurmaya başladı. Bilgilendirirseniz sevinirim