Elflnaaa sütün bebek emdikçe daha çok gelecek bol bol emzir günde 7-8 bezden fazla çiş yapıyorsa emzirirken kesin doyuyor merak etme . Anne sütü kadar sağlıklı başka bir şey yok dünyada o yüzden sütünü kesme bol bol emzir . Sarılık için de araştır asla emzirme bırakılmaz hatta kilo alımı kötü değil ise mamaya da başlanmaz benimde bebeğim 47 günlük aynı yorumları ben de aldım yanındakilerden doymuyor bıdı bıdı . En son açtım memeyi sıktım ucunu nah gelmiyor dedim, bu süt geliyor ise bu bebek içmiyor da havada buharlaşıyor mu bu süt dedim . Kucağa alıştırdınız diye peşimizde dolanıyor babam mesela . 3 ay dolana kadar bebeği her istediğinde kucağına almazsan güven problemi yaşıyor ileriki yaşlarda ayrılık korkusu terk edilme korkusu o yüzden bol bol al öp sev . Araştırmalar 7 aylık olana kadar bebek anneden ayrıldığını karından çıkıp doğduğunu iki farklı insan olduklarını anne ile anlamıyormuş zaten hep bir bütün olarak gördükleri için sana ihtiyacı var . Kabul ediyorum ki zor bir süreç , en kolayı biberona mamayı hazırlayıp içirsin diye bir aile büyüğüne uzatmak . Yaka broşu gibi sürekli bebekle olmak bebeğin memede olması , insanın kendi öz bakımını bile rahatça gerçekleştirememesi psikolojik olarak yorabiliyor insanı ama dayan bir daha bu günler gelmeyecek tadını çıkar arada tabiiki desten al birileri bebeğe baksın sen keyifli bir duş al kendine bakım yap müzik dinleyerek sana çok iyi gelicem ve bebeğine döndüğünde sennde onu kucağına almaya ihtiyacın olduğunu anlayacaksın çünkü sen de 10 aydır tek vücutsun onunla bir bütünsün doğanın kanunu Allahın takdiri böyle kimseyi dinleme sana kötü gelen insanlarıda güzelce uyar artık bilim çağı, koca karı inançları ile olmuyor bu işler .