Güzel anneler merhaba. 28 günlük bebeğim ağlarken sanki domuz sesi gibi bir ses çıkıyor. Başka türlü tanimlayamadim bu tanimla google de aratamadim 2 gun önce doktora gittiğimde sormayi unuttuk. Ama genel muayenesinde ciger dinlemesinde vs bir sorun yoktu bu sesi sormayi unuttum . Bu konu hakkinda bilgisi olan var mı acaba şiddetli ağlama sirasinda nefes alirken çıkıyor bu hirilti