Evet biz tam 6 aylik olduk bu ara zor uyuyo bazen uzun uyuyo bazen bölük pörçük bir düzen oturamadik su zaman uyuyo diyemem hep atak haftalarindaydik gece 4 bazen 2 gibi uyanir emer bunlar hep atak oluyor sizler nasilsiniz nasıl gidiyor ataklar sabırlı olmamiz lazım anneler 💪☺️😃