Sevdeserra yeni doğduğunda müslinle mundak yapıyordum dediğiniz gibi ellerini bi şekilde çıkarıp uyanıyordu, owlinin kundaklı uyku tulumunu aldık sonra çok rahat ettik. 6 aya kadar kundaklı uyudu benim kızımda,artık kundaktan rahatsız olmaya başlayınca bıraktık. Ara ara sizde deneyin kundaksız uyutmayı 🌸