Kızlar günaydın bebeğim yaklaşık bir aydır öksürüyor çocuk hastanesine gittim doktorların randevu alamadığım için çocuk acile götürdüm onlar da hemen en ağır en etkili ilaçlar yazıp gönderiyorlar pedifen parol amoklavin yazıp gönderdiler antibiyotiği kullandım sadece çünkü ateşi yok diğerlerini kullanmadm kullanmak istedim ama reçetelerini okuduğumda astım geçirenlere kullanılmaması gerektiğini okuduğum için bebeğim daha önce 1,5 ay hastanede yattığında astım tanısı konuldu antibiyotiği Bir haftadır kullandım yeni bitti ama öksürük hala aynı devam ediyor balgamlı Bir öksürük boğulur gibi evde buhar veriyorum sırtına pıt pıt yapıyorum yani başka yapabilecek bir şey aklıma gelmiyor bir aydır da ek gıdaya geçtik ek gıda da yoğurt da veriyorum dün bir arkadaşımla yan yanaydık bana yoğurt vermememi söyledi yiyeceklerin mizacı varmış ve yoğurt balgam yaparmış hastalığını kötü etkiliyormuş dedi yanında yoğurdu yediriken bebeğimi öksürmeye başladı Allah Allah tuhaf geldi banada yani ben şimdi evde ne yapabilirim başka bir fikri olan var mı aklım Durmuş durumda hiçbir şey düşünemiyorum