Kbraninalparslani ben ilaç kullandığım dönem hamile olduğumu öğrenmiştim baya da atoma falan hazırlanıyordum iyotsuz tuza geçmiştim atom öncesi bir diyet var ona hazırlanırken hamile olduğumu öğrendim doktorun biri çok korku verdi bebek erken doğar, tiroid hastası doğar falan filan diye kendi doktorum ilacı hamilelikte kullan bir şey olmaz dedi sürekli kontrolüme gittim şükür bir şey olmadı. Şimdi bebeğim biraz büyüdü tedaviye kaldığım yerden devam edeceğim ama nodüllerim var artık baya da büyümüşler. Hastanede zaten sürekli aynı hastalarla görüşe görüşe arkadaş olduk atomdan sonra bebek sahibi olan biri vardı vardı mesela kan tahlili için rutin kontrole gelmişti