37 günlük bebeğim var 2 gündür çok huzursuz ne uyku uyuyor ( düzenli uykusu var) ne ağlması kesiliyor 3 gün önce 1 aylık aşısı yaptırmıltık ondan sandım ama değilmiş , 3 gündür içe tea( ılık) içiyorum farkında olmadan bebeğimi rahatsız eden şeyin bu olduğunu çözdüm çünkü beslenmeme falan aşırı dikkat ederim gaz yapan ne var ne yoksa seçerim , sorum şu ben sütümden nasıl temizlicem bunu ne yapmam gerekiyor , yada ne zaman temizlenir