Oğlum 33 aylık kendi kendine alfabe öğrenmiş izlediği videolardan harflerin hepsini tanıyor , sayıları 20ye kadar net şekilde ayırt edebiliyor karmaşık sıradan ritmik sıralayabiliyor,16dan sonra 18 denildiğinde hayır 17 diyor, 32-48 yapbozlar yapıyor .ama kelime dağarcığı fazla değil . Normal mi acaba etrafımda zeka testine götürmem söyleniyor öğretmen arkaşlarım tarafından , abartılıyor mu sizce ?