yrn3897 Bakır spiralden sonra kanaması düzensiz olan oldu mu sürekli kanama kahverengi lekelenme olduysa ne zaman düzeldi bana tam 6 ay oldu hala düzensiz ve sürekli kanama oluyor 5,6 gün kesiyor yine oluyor ama çok değil kanama
Tuanaveannesi yrn3897 takıldıktan sonra kontrole gittiniz mi. Tam oturmamış ya da kaymış olabilir. Benim de bitmeyen lekelenme kanamalarım oluyordu ve ağrım vardı doktora gittiğimde kaçak var dedi.
Bebekle_birgun yrn3897 ben kızım. 5 aylıkken taktırdım Şuan 11 aylık olmak üzere ve hala dengesiz adet olmam gereken gün olmuyor 6 -7 gün sonra geliyor tam bitti diyorum yıkanıyorum bi bakıyorum çamaşırım batmış bide öyle lekelenmelerle ayın 15 günü neredeyse adet oluyorum çok sıkıcı ama hala düzensiz
yrn3897 Tuanaveannesi evet gitmiştim bı sıkıntı yoktu ben Maraşlıyim depremden önce böyle problemim yoktu ama depremden sonra daha da bı duzensizlesmeye başladı sürekli adet halindeyim son 3 aydır daha çok böyleyim takıldığında ilk başta böyle değildi
Tuanaveannesi yrn3897 çok geçmiş olsun öncelikle inşallah bebeğiniz sevdikleriniz sağlıklıdır🙏, ağır kaldırdığınızda vs de kayabiliyor randevu alabiliyorsanız mutlaka gitmenizi tavsiye ederim kontrole muhtemelen kaymıştır