Karpuzlufistiksarma Kızlar 20 aylık bebeğim var , bizim güneş gözlükerimizi takıyor elimizden alıp :) ona da alalım diyoruz . Sizler hangi marka aldınız bu lisanslı olanlar nasıl acaba ? Tavsiye edeceğiniz ne var . Yani mutlaka kıracak ama yada almak uygun olur mu?
Ebru-isil Karpuzlufistiksarma lisanslı olanlardan aldım hep ama kırdı en son atasundan aldım ınesta idi serisi galiba modelin birtane de esnek ve kırılmayan eğilip bükülen bi modeli vardı :)
Kuzularinanasi Karpuzlufistiksarma bebekler icin optik ten alin mutlaka.kirilmayan esnek kaliteli gozlukler var.ben kizima almistim yillardir sapasaglam.
Balbebeginannesiiii Karpuzlufistiksarma trendyoldan aldm bn focus marka 17 aylik tam oluyo yuzune memnunuz
Karpuzlufistiksarma Ebru-isil lisanlıları nereden aldınız peki . Hoşuna gidiyor takmak belli ama kırar diye de iyi bişi almak istemiyorum
Ebru-isil Karpuzlufistiksarma mahallemizde satılan bi yerden almıştım ben ama a101 bime de geliyordu galiba bi ara Barbie ve kral Şakir vb ona benzeyenleri
Karpuzlufistiksarma Ebru-isil dün gördüm a 101 de lisanslı yazıyor ama güvenemedim ona da 40 tl fiyatı birde ama almadım. Atasuba baktım oradan beğendim bi tane bakalım başka optiklere bakıcam
Karpuzlufistiksarma metehnn dün baktım atasuna bi tane beğendim başka bi optik daha var bugun de oraya bakıcam karar vericez artık teşekkür ederim