Ahh ahh nedir bu emzirmeden çektiğim benim 😂 neyse yine şükür diyelim de kızlar oğlum 4 aylık sayılır geçen bi post açmıştım memede sürekli kıpır kıpır tutup bırakıyor vs diye tazyik sorunu mu anlamıyorum sıkınca süt neredeyse 1,5 metre ileriye fışkırıyor normal mi bu anormal mi bilmiyorum eskiden böyle olmazdı. Hafif hasta gibiyiz o yüzden sık sık besliyorum şimdi de memede ağlayıp tutup tutup bırakıyor bırakınca ayırıyorum mesela memeden gayet mutlu çocuğu şişirdim mi emzire emzire tok diye istemiyor mu öyle süt gelmesin emzik gibi tutayım mı istiyor anlamadım vallahi süt gelmediğinden mi yapıyor diyeceğim ama geçen doktora götürdük iyi de kilo almış anlamadım valla sürekli bir şey çıkartıyor benim oğlan ama memeden de vazgeçmiyor asla öyle ağzımı kitleyeyim kafamı çevireyim yok tutuyor memeyi hüğğğ ağlamaya başlayıp bırakıyor keşke konuşmaya başlasa da oturup derdi ne konuşsak 😂😂