Bebeğim 2 aylık yoğun hırıltısı var sabaha kadar ısıtıcı çalıştı ama evin nemi %60 larda sıcaklık 23-24 derece şimdi buhar makinesini çalıştırdım ne yapmam gerekiyor başka
Birde arada nefes alamıyormuş gibi hııh hııh diye iç çekiyor normal mi bu acaba bunu bayadır yapıyor