Kızım 7 ay 3 günlük. 5,5 aylıkken tadımlara başladım 6 aylıkken de günde 1 öğün yemeye başlamıştı. 1 hafta önce ciddi kabız oldu baya acı çekti o zaman ilaç kullanmaya başladık tadı belli ki kötü. Şimdi hiçbir şekilde ağzını açmıyor hiç birşey yemiyor. Su bile içiremiyorum. Kaşıkla olmadı elimle demedim olmadı kendi önüne koydum olmadı. Yanlışlıkla ağzına 1 lokma gelsin hemen öğürüyor. İlaç da içiremiyorum en büyük problem şu anda o. Şırıngayla içireyim dedim ama onu bile kabul etmiyo. Napacağım bilmiyorum. İlk uykusundan sonra açken yediriyorum dedim bari sabah uyandığında kahvaltı yaptırayım olmadı akşam çorba içireyim dedim yine olmadı. Bilen birileri bi akıl verirse çok sevinirim😕