Ysalvatore Kızlar kızım 14 aylık ama hala hiç dişi yok doktor 1.5 yaşa kadar normal dedi ama varmı böyle olan biraz taktım kafaya neden böyle diye
Zeyda Ysalvatore bizim de öyle bende forumda var benim gibi diye araştırırken buldum sizi 18 aya kadar çıkmaması normal dedi bize de doktorumuz ama işte insan endişe ediyor 🤷🏻♀️