Sdr123456 benim bebeğim 7,5 aylık. Aylardır bu durumdayız 😭😅 en son sanırım 2 aylıkken falan 7 gibi uyanmıştı. Gittikçe erkene geldi uyanış saati. Uzun zamandır 5.30-6.00 arası uyanıyor 6 dan sonra uyanırsa bayram ediyorum.
Benim bebeğimin uyanma sebebi kakası 😅 her sabah o saatlerde kaka yapıyor mecbur kalkıyoruz. Neyse ki şu an 1-1,5 saat sonra geri uyuyor. Bebeğim öğlen uyurken ben de uyuyorum. Yoksa dinlenmek mümkün değil