Bgun tam 1 aylık olduk saat akşam 10 buçuktan beri uyumuyor kızım ya gazını çıkarıyorum yok emziriyorum yok ayağıma alıyorum yok besiginde sallıyorum yok uyumuyor ya uyumuyor cildiricam. Birde emerken sürekli ağlayıp bırakıyor memeyi ama yine emmek istiyor gazdandir dedim kimyon çayı bile icirdim gazda çıkardı ama yok uyumuyor napicam ben ya bu saat oldu hala ayağımda sallıyorum kafayı yicem 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️