Merhabalar bebeğim 15 aylık ve aşırı memeci artık midem bulanıyor kesip atasım geliyor memelerimi 😅 geceleri de 3 4 defa kalkıyor hala + bizimle uyuduğu için çok zorlanıyorum sizce artık kessem mi memeden iştahı hiç yok günde 2 öğün yiyor sabah kah. çok çok az öğlen yoğurt meyve falan birde akşam üzeri yiyor yani vermediğimden değil o yemek istemiyor çok kararsız kaldım yataklarımızı da ayırmak istiyorum sizce Nasıl bir yol izlemeliyim hep birden mi olsun yoksa ayrı ayrı mı yapmalıyım bu konuda tecrübelerinize tavsiyelerinize açığım şimdiden teşekkürler 🌸