Ağzına değip değmemesi de önemli yani ağzına değiyorsa biberon verdin diyelim o en geç bir saate çöp oluyor verme bebeği hasta edersin bağışıklığı düşer belki başka şeyler olur süt neticede bakteri ürüyormuş
Ha diyelim yaptın hiç içmedi dolaba koydun o zaman ısırırsın içer