Kubra109 Antibiyotik dolven ve odada hava nemlendiricisi kullaniyoruz bu sureci yasayan varmi biraz tedirginim ya gecmesse diye cunku cok oksuruyo acaba ekstra yapmam gereken bisi varmi ona iyi gelicek bisi veya ozellikle dikkat etmem gereken 😐
Birgubilikannesi55 Kubra109 nebulizator al canım bnm bebegimde 2 aylıkken bronşit olucak kadar hastalandı Dr cortair ve ventolin damla ve maklor şurup verdi günde 4 kez ventolin 4 kez de cortair verdim 1 haftada düzeldi devamlı hava vermeye bak özellikle cortair balgami attirio birde burnunun önüne göğsüne sırtına ve ayak altına bebek wiks surebilirsin
Sudenehir Kubra109 aktar dan günlük sakızı alın sırt pamukları var bir tatlı kaşığı kısık ateşte tavaya koy Pamuk’a duman çıkınca tut 4 dakika 5 dakika sonra bağrına sırtına koyunuz ikisine de ayrı ayrı yapın
Kubra109 Birgubilikannesi55 viksden biraz korkuyorum acikcasi bebeklerde u etkilerin oldugu haberlerini okumustum bebek viksini denemedm ama hic yinede endise ediyorum agir gelirmi
Kubra109 MeyraMelek istahi normal bugun kontrolunu olduk 2 aylik bebekde serum fizyolojiyi direk butun siseyi sikmak odeme sebep oluyormus damla damla sikmamaizi soyledi ve dolveni yasakladi normalde 6 ay oncesi kullanmiyomus yani diger doktorum beni yalnis yonlendirdi kucuk bebeklerde damla damla sikilmasi gerekiyor yani sizinde bilginiz olsun