yareninannesiiii Memeden kestim almak istemiyor ama gece beslenmesi yapıyordu 1 kere suan uyandı çok ağladı verdim meme almadı ama mama yaptım onu da almadı şarkı açtım öyle sustu mamayı alması için ne yapacağım bilmiyorum
Baharoz74 yareninannesiiii memeden kestiyseniz birdaha vermeye çalışmayın ağlıyor diye benim kızım gece 1 saat kesintisiz ağladı genede vermedim verirseniz birdaha bıraktırmak zor olurr memeden ayrıldığı için ağlıyordur
yareninannesiiii Mefat sağolun bekliyordum böyle yapmasını da gece sersemligi soğuk yapmışım mamayı ısıttım aldı şimdi
yareninannesiiii Baklavanida 16 aylık mamayı zaten içiyor memeyi kestim soğuk yapmışım uyku sersemligiule içti yapınca içti mamayla besleniyor zaten
yareninannesiiii Seymaemre-asya34 sütüm yok zaten emzik gibi kullanıyor 30. 40 ml anca çıkıyor sagınca oda yarım saat uğraştırıyor
yareninannesiiii Mamaaaaa öyle yaptım kestiğimden beri vermedim dün akşam üstünden beri gece sagdıgımfa 30ml çıktı sabah 60 ml zaten yokmuş sütüm emzik olarak kullanıyordu beni
Baklavanida yareninannesiiii gece beslemeyin yani demek istiyorum memeyi kestiyseniz gece beslenmesini tamamen kesin ki bebek de sabaha kadar kaliteli uyku uyusn
yareninannesiiii Baharoz74 almadı zaten bende denemedim vermeye tekrar şimdi sağıyorum biberonla veriyorum bu gün emzirmedim sağıyorum suan 1 biberon çıkıyır
yareninannesiiii Angel00 16 2 günlük 2 gün önce kestim ben umutlu değildim ama almadı sirke ve tuz renksiz olduğu için bir kere baktı almadı birdaha aşırı bağlıydı
Baklavanida yareninannesiiii ben burada okumuştum biri yazmıştı 3 4 gün su verin biberonla yatırın yazmıştı alırmış öyle de gece beslenmesini bırakırmş
senaelif yareninannesiiii ben bir günde uyku eğitimiyle başladım aynı gece memeyi kestim gece beslenmesini de