Mefat İlk başta balgam bile yoktu grip baslamisti. İki gün sonra balgam çıktı. Bi sonraki seviye ateş olur diye korkuyorum. İlaç vermeli miyim ne yapmalıyım şaşırdım acaba doktora mi götürsem yarın tecrübeli anneler fikir alabilir miyim?
Busragokceberra Mefat Önce zaten burun akıntısı olur ayrıca geniz akıntısı da var çünkü balgam olmuş.Sadece burnunu açık tutun ateş olacağını düşünmüyorum.Balgami da çıkarıyorsa şuan çok iyi eğer çıkarmıyorsa balgam söktürücü alın eczaneden bir de geniz akintisi için alerji ilacı veriyorlar kesiyor