Tugrayeliz01 ya inan bizde de ayniydi kusmalar fakat kilo alimindan ötürü onemsenmemisti. sizin 500 kusur gram aslinda normale yakın diye biliyorum ama yine de ilk aylar 1er kilo alsa tabi daha iyi heralde. doktor daha iyi bilir elbette.
ben cok sık emziriyordum kussa da emziriyordum sarılık vardı, yarım saatte bir bi saatte bir, belki de ondan kilo alimda sorun yasamadi ve refluye ilac vermediler