Alppinannesi Dün gece ilaç aldığımdan dolayı 24 saat boyunca emzirmedim 1 yaşında oğlumu, çok agladi falan ama idare ettim salladim bir şekilde uyudu. Ben de bu vesileyle gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum kesen varmi acaba nasıl bir yol izlemem gerekiyor????