13 aylık bebegm var anlamıyorum sorun diş mi ne özellikle geceleri 2?3den önce uyumuyor çok ağlıyor göğsümü ısırarak emiyor 8 dişi var ama şu 3 4 gündür gerçekten çok yoruldum ne yapsam memnun olmuyor geceleri de böyle olması beni çok bitkin düşürdü diştir diyorum yataktan kalkıyoruz gülüyor oynuyor anlamadım neye yormam gerek böyle yaşayan anneler varmı 😓😓