Herkese merhaba, 2 gün önce bebeğim doğdu. 34 haftalık ama gelişimi biraz geriden. Kuvezde kalması gerekiyor benim de süt sağmam gerekiyor. 2 saatte bir süt sağıyorum ama ne kadar süreyle sağmalıyım damladığı sürece devam ettirmeli miyim yoksa bir göğsü 15 dakika diğer göğsü de 15 dakika sağıp diğer saate mi bırakmalıyım? Yardımcı olabilirseniz sevinirim