FeedanElisa Selam. Yenidogan bebek icin emzirme surenuz ne kadar? Benim kiz 15 gunluk emzirme suremiz 1 saat oluyor. Emzirirken uyuyor,yatagina koydugum zaman uyanip yeniden araniyor. 1 saati bulan emzirme suresi normalmi? Sizde nasil bu sure ?
dg1ozge FeedanElisa normal değil, hemşire seni emzik gibi kullanmasına izin verme demişti. 1 saat aktif emmiyor sonuçta öyle düşünün. En fazla yarım saat demişti.
NatashaRomanoff FeedanElisa yenidoğan bebek günlük 400-500 ml kadar süt içebiliyor zaten toplamda. Midesi ufacık olduğu için. Benim kızım 10-15 dk anca emer bırakırdı kendisi. 1 saat duruyorsa uyuyakalıyordur. 1 saat boyunca emmez. Ama memede kalıyorsa da kalsın anne-bebek bağınız güçlenir. 🌸
Cscs FeedanElisa bizim de öyle oluyordu ama o sürenin çoğunda uyuduğu için hem tam doymuyor hem de bırakınca çabuk acıkıyordu. O yüzden kısa sürede tekrar aranıyor olabilir. Aktif emdiğinden emin olmak gerekiyor. Sonradan bizimkinin çenesi güçlendi emmeyi öğrendi de öyle emme süresi kısaldı acıkma süresi uzadı. Çişli bez sayısına dikkat edin eğer günde 4-5 tane dolu bez çıkarıyorsa doyuyordur, sadece sizin kucağınızda olmak istiyordur bugünlerin tadını çıkarın kucakta
FeedanElisa Cscs evet yaa annemde oyle soyluyor kucuk henuz yoruluyor,bir az buyuyu ce duzelicek b3n yinedde endishelenitorum
Prenses_annesi04 FeedanElisa yarım saate bir emzir eğer sarılık yoksa gecelerinde 2 saate bir hepxir hatta gündüz 15 20 dk da bir emzir zararı olmaz ben kızımı ozmanlar sarilikti öyle emzirirdim yani bazıları diyor emzik yapmişsin kendini bilmem ne evet kızım beni emzgi gbi kullanıyor ama napayım onun riskida o onuda elinden mi alayım mileyi boşver dinleme sürekli emzir