Benbiranneyim Kızlar ikisini de beğeniyorum ama pro Max biraz büyük geldi karar veremedim pişman olur muyum büyük aldığıma diye düşünüyorum nedir tavsiyeniz pro mu alsam pro max mi
saripapatyam_ Merhabalar ben ıphone pro max kullanıyorum büyük telefon seviyorum o yüzden bunu tercih ettim gayet memnunum 🫶🏻
Benbiranneyim saripapatyam_ teşekkür ederim bende seviyorum büyük telefon ama niyeyse bu baya büyük geldi prosu da küçük mini gibi pro Max alsam pişman olur muyum diye kararsız kaldım
monalissa Benbiranneyim pro max kullanıyorum çok severek ama büyük olduğu için ele tam oturmuyor, rahat kullanım isterseniz pro olabilir ama büyük olsun derseniz pro max
NatashaRomanoff Benbiranneyim önceki telefonum 8 Plus’tı. Aralık ayında aldım 14 pro max’imi. 8 plus’ta büyüktü ama pro max daha büyük. Ben seviyorum ama apple telefon boyutunu tablete kadar taşıyacak gibi. O taşıdıkça bizde devam.
Benbiranneyim NatashaRomanoff ahaha teşekkürler ederim bende bugün itibariyle 8 plustan pro maxe geçiş yaptım şuan büyük gibi ama aşılırım 😁