Htcesylmzz canım bende mamajoo aldım elektrikli tekli,ikizlerim 8,5 aylık oldu hala devam ediyorum sağımla süt vermeye,powerbank takıyorum arabada emzirme odalarında iş yaparken vs hep kullanıyorum,sütü sağıyorum hemen uçlarını takıp bebeklerime veriyorum,biberon olarakta kullanıyorum,çok memnunum ben hem hafif hemde aşırı sesli değil