Tontis_annesii 10 ay 5 günlük oğlum alkış baybay gel vs yapmıyor sıkmayacak şekilde de gösteriyorum izliyor sadece normal mi 9 aylıkken alkış yapar gibiydi elini çarpıyordu tam anlam verememiştim ama alkış yapıyordu sanki şuanda hiç bişey yapmıyor
Cihangiriinannesii Tontis_annesii 14 ayına kadar ne alkış ne bay bay yapmadı. tam 14 ayına girdigi gün alkış yapmaya başladı
momylerce Tontis_annesii sabırlı ol darlanma göstermeye devam et, babasını veya evden giden birinin peşinden göster bay bayı. Alkışı şarkılarla göster bir gün şak diye yapmaya başlayacak merak etme
Anonim81 Tontis_annesii doğduğundan beri cik deeee yapıyodum yapmadı 13 aylıkken babannesiyle konuşurken bi anda yapmaya başladı. Sıkmayın herşeyin zamanı var. Elde sallar bay bayda yapar gel de der zamanı gelince. Herkesin çocuğu aynı değil dert etme boşuna.
Prenses_annesi04 Tontis_annesii benmki 11 aylık yeni yeni alkış yapıyor videolar izlettim ordan gördü yaptı biz yaptık sürekli öyle öyle yapıyor şimdi az az normal yani bende hep diyodum anne ne zman emeklifek anne niye oturmuyor anne ne zman konuşur anne anne anne😂şimdide diyorum anne ne zman ben rahata ericem ah anneler ya çocuklarin tek varlıkları iyiki varlar iyiki variz
Anonim81 Tontis_annesii yapmaktan vazgeçme herşeyi atıyorlar hafızaya. Sonra bi anda yaptığımızı yaparken görüyorum bi süre sonra. Prize daha giderken parmak kaldırıp cıss yapıyo mesela. Her kucağıma aldığımda geceleri okurum fısıldayarak kucağıma alır almaz sessiz sessiz fısıldayarak bişeyler demeye çalışır 😂
curlymomms Tontis_annesii merhaba baya olmus ama benimde bebegim 9.5 aylik ve alkis by by yok sizde oldumu acaba yaptiysa kacinci ayda basladi?
helinsila Tontis_annesii kızım 8 ayda öğrendi şuan oğlum 11 aylık yeni alkış yapıyor gel gel yapıyor oğlan çocukları sanki biraz daha geç öğreniyor kızım bu ayda herşeyi biliyordu yapiyordu
Melek2845 Tontis_annesii benimki 8,5 aylık bi ara ne göstersem yapıyodu şuan asla yapmıyo çokta üstünde durmuyorum illaki yapar yani yine konusup gostermeye devam ediyorum