S-i-m-a-y 8 aylık bebeğim bu güne kadar söylenen hiç bi atağı yaşamadık bebeğimde hiç bi değişiklik olmadı bekledim de takip ettim haftasını ama yok. Doktorumuz bize dediki atak diye bişey yoktur bebekler bi haftada değil her gün büyürler diş gaz uyku vs sorunları vardır dedi. Ben inanmıyorum bu atak olayına bence sizde öyle düşünün beklemeyin :)