Arkadaşlar bi sorum olacak size lğtfen yardımcı olun 😂
Reglim 8 gün gecikti grip olduğum için doktor dolerex ağrı kesici yazdı neredeyse bi haftadır kullanıyorum bi önceki regl dönemindede ağrım olunca dolerex kullandım ve kanama azaldı bayağı hemde şimdide acaba dolerex ağrı kesiciden mi yoksa hamilelikmi diye düşünüyorum 😂 test yapmayada korkuyorum ama yarın yapıcam da şüpheli bi durumda yok neyse sizde de dolerex in adet kestiği olduğumu yazarmısınız 😂❤️🌸