Busramakas İyi geceler güzel anneler 10 haftalık gebeyim, şiddetli mide ağrım var kasıklarıma vuruyo sizce neden ? Hastaneye gitmelimiyim ? Daha önce yaşayan varmı ?
Tgba-17 Busramakas benimde ağrırdı yediklerinizde. Kaynaklı olabilir rennie alırdım doktor kullanabilirsin demişti
Merve1601 Busramakas kasıklarınıza vuruyorsa ağrı bir doktora görünmenizde fayda var. Tabi sakinliğinizi koruyun kötü düşünmeyin lütfen 🌺 midenizde problem var sa gaz sıkışması bile olabilir veya idrar yolu enfeksiyonu hepsi bende olmuştu hamileyken
Busramakas Tgba-17 zaten mide koruyucu kullanıyorum da normalde de midemde sorun var ama bu ağrı başka ☹️
Nurrrrrr233 Canım git bi doktora acile baksınlar bi daha çok yeni hafife alma lütfen kasıklarına da vuruyor çünkü