Yeniannis_ Merhaba anneler, 10 günlük bebeğim 3 gün olacak kabızlık sorunu yaşıyor ilk cocuğum ve tecrübesizim açıkcası korkuyorum biraz panik yapıyorum Lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor ? Simdiden allah razı olsun.
Azraada58 Yeniannis_ emziriyosan 10 gün yapmaması normal diyorlar ama bana normal gelmiyor korkuyordum yapamayınca kabız mı oldu acaba
momysncp_ Yeniannis_ YouTube’da gaz masajı var onu yaptım bağırsak hareketleri var ben öyle yapıyordum karnını saat yönünde ovuyordum. Sol kasıgının (bebeğin solu) orda kalın bağırsak çıkışı var Orayıda saat yönünde ovuyordum. Günde 6 damla myflor probiyotik veriyordum böyle düzene girdi. Ama 1 hafta 10 güne kadar normal yapmaması. Bu dediklerimi yaparsanız mutlaka yapar kaka.
Smsrs Yeniannis_ Anne sütü alıyorsa 10 gün mama alıyorsa 5 gün falan normal. Poposuna zeytinyağı ile masaj karnına aynı şekil yaparsanız faydası oluyor. Biz en son kansuk fitil kullanmıştık bi zararı yok diyor eşim gliserin sadece 🤷♀️
gkbyza Yeniannis_ anladım belki mamadandır bazı mamalar zor hazmediliyor ben bebelac gold kullandım hiç kabızlık yapmadı 🙏🏻 karnına ılık sıcak havlu koyun zeytinyağ ile gaz masajı yapın yavaş yavaş -daha küçükmüş bebeğiniz- iyi geleceğini düşünüyorum 🙂
Azraada58 Yeniannis_ mama zaten yapıyo kuzum ya ama sma kullanıyosan comfort kullan o birazda olsa kabız yapmıyor
Yeniannis_ Azraada58 zeytinyağ sürdüm poposuna mamaya da bi çay kaşığı ekledim en son içerken Sarılık vardı hafif ilerlemesin diye de vermek zorunda kaldım da keşke vermeseydim. İnşallah bi şey olmaz Bide ilk cocuk olunca tecrübe yok delirtti beni bu durum😂
Yeniannis_ gkbyza inşallah uyumlu bi cocuk fakat bu sorun olması kötü oldu🙈 Sizin cinsiyet ne ? Kaç aylık