Arkadaslar lıtfen yardımcı olun benm gişb yasayan varmı daha sonrasında duzeldimi cıldırmak uzereyım sadece uyku halinde emiyor amaa her dakkaa uyumuyprr kı nasıl emecek uyanıkken dogrusurst emmiyor aptaml denedm bebelac goldu denıyrouz bunuda sevmedi cılglık cıglıga almıyo bagırıyo emzirmeye ne zaman yanassam ittiriyo aglıyoo mamada içmiyor napcamı sastm bunalıma girdm artık o kadar zorlanıyorumki surekli her dakka uyurkn emıyor diye bu cocugu nasıl hep uyutup emzrcm her uyudugunda emzırıryprum somra mamaya da ugrasıyorum amaa olmuyorr me istiyo bu cocuk 3 aylıgız bazen uykusu derin oldugunda zorla mamayı verıyordum uyku halıyle ıcıyprdu şimdi onuda içmiyoo benıde sadece geceleri uyurkn emıyo nolur yardımcı olun geçiçi bi sure mi cok yoruldum